Third Person
Το “Third Person” είναι μια εμπειρία VR που δημιουργήθηκε αποκλειστικά μέσω του χώρου, της εξερεύνησης και της εμβύθισης, προκαλώντας τις συμβατικές έννοιες της διαδραστικής εμπειρίας στο VR. Η εμπειρία παρουσιάζει τρεις διαδρομές με προοπτικές που έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά για να εμπλέξουν τους χρήστες με μοναδικό τρόπο με τον χώρο και την αρχιτεκτονική, ενώ εξερευνούν την εμβύθιση στην πιο αγνή της μορφή. Αυτό το έργο προέκυψε από μια θεωρία που ανήκει στον καλλιτέχνη. Κατά την εμπειρία των έργων τέχνης εικονικής πραγματικότητας, ο ίδιος αισθάνεται ότι τα περισσότερα έργα φέρνουν αισθητική από διαφορετικά μέσα, όπως ο κινηματογράφος, η έννοια τέχνης και τα παιχνίδια, αλλά νιώθει ότι δεν έχουμε ακόμη εξερευνήσει την εγγενή αισθητική της εικονικής πραγματικότητας ως ένα μέσο. Το “Third Person” είναι η δεύτερη προσπάθεια του δημιουργού στην εξερεύνηση της σχέσης του χώρου και της εμπειρίας στο VR. Σε ένα εικονικό κόσμο, ο χώρος κρατά μόνον έννοια όταν μεταφέρει κλίμακα στο κοινό, και μέσω αυτού αντανακλάται και καθορίζεται η παρουσία του κοινού, συνεπώς διαμορφώνεται η έννοια του σώματος. Ενώ ο χώρος καθιερώνει την ύπαρξη στον κόσμο, ο δρόμος υποδηλώνει έννοια και κατεύθυνση, υπαινίσσοντας πρόοδο, έναν άγνωστο σκοπό, μια αφήγηση, έτσι δημιουργείται μια εμπειρία. Το “Third Person” βασίζεται σε αυτή την ιδέα, αναδεικνύοντας τη συζήτηση για την ύπαρξη και τον τρόπο ύπαρξης στο VR.