the Glass Room
Ακούμε πολλά για παραπληροφόρηση και θεωρίες συνωμοσίας αυτές τις μέρες. Αλλά τι κάνει μια πληροφορία αξιόπιστη ή αναξιόπιστη; Είναι κάτι «παραπληροφόρηση» αν απλώς παρουσιάζει μια άποψη με την οποία δεν συμφωνούμε; Και ποιος είναι ο ρόλος των νέων τεχνολογιών και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης στον τρόπο με τον οποίο εξαπλώνεται η παραπληροφόρηση και στον αντίκτυπο που έχει στον πολιτισμό, την πολιτική και την κοινωνία μας; Το «Glass Room: Misinformation Edition» είναι μια δημόσια παρέμβαση που παρέχει μια διαδραστική, διασκεδαστική και προκλητική εμπειρία και διερευνά τι είναι η παραπληροφόρηση, γιατί εξαπλώνεται και πώς εξαπλώνεται. Το Glass Room σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε αρχικά στο πλαίσιο της έκθεσης «Nervous Systems» με την υποστήριξη του Haus der Kulturen der Welt στο πλαίσιο του «100 Years of Now» και βασίζεται σε μια πρωτότυπη ιδέα που αναπτύχθηκε από τη Stephanie Hankey και τον Marek Tuszynski, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο-Μάιο του 2016 στο HKW στο Βερολίνο της Γερμανίας.
Καλλιτέχνης:
Tactical Tech / Homo DigitalisΚατηγορία:
InstallationsDate:
23 Απριλίου, 2024