Relentless Melt No. 34: Animation Abstractions from Hong Kong

Το Relentless Melt No. 34 παρουσιάζει μια επιλογή πρόσφατων αφαιρετικών και πειραματικών κινουμένων εικόνων από το Χονγκ Κονγκ. Με έναρξη σ το 2017, το Relentless Melt είναι μια κοινότητα με έδρα το Χονγκ Κονγκ για την παραγωγή, προώθηση και εκτίμηση αφεραιτικών και πειραματικών κινούμενων εικόνων. Παρουσιάζει τακτικά αφηρημένες κινούμενες εικόνες στο Χονγκ Κονγκ και έχει παρουσιάσει προβολές ανιμεισιον από το Χονγκ Κονγκ σε φεστιβάλ και εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο. Ο επιμελητής και πρόεδρος του Relentless Melt, Max Hattler, του οποίου οι ταινίες περιλαμβάνονται επίσης στην προβολή, είναι αφεραιτικός εινονγράφος κινούμενου σχεδίου και καθηγητής στη Σχολή Δημιουργικών Μέσων του Πανεπιστημίου της Πόλης του Χονγκ Κονγκ.

 

TinT Timing (2024) | Huang Yifei, Dai Yutong, Li Zixian, Zhao Xu (HK) | 01:00 min
Ο χρόνος περνά ομοιόμορφα, αλλά η γνωστή κλίμακα της χρονομέτρησης μπορεί να προσαρμοστεί. Οι αναβοσβήνουσες εικόνες είναι είδος χρονομέτρου, διαθέτοντας τη δυνατότητα να κυριαρχήσουν στο χρονισμό και να θολώσουν την προσωρινότητα της μνήμης. Οι δείκτες του ρολογιού περιστρέφονται με τις καθημερινές γωνίες, και ο χρόνος είναι χρωματισμενος από την κατασκοπεία σε μικρες λεπτομέρειες καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής.

 

Burnt Fox (2023) | Jaron Kuehmstedt, Kwan Lok Tung, Tse Hiu Yin, Wang Shuxin  (HK) | 03:11 min
Οι ήχοι μετατρέπονται σε αφηρημένες εικόνες. Αυτο το ασπρομαυρο αφηρημενο ανιματιον στοχεύει στην οπτικοποίηση ενος υποκείμενου μουσικού κομματιού, ενισχυοντας το με την προσθήκη μιας οπτικής στρώσης στον ηχητικό χώρο. Χρησιμοποιείται συνδυασμός υλικών μικτής τεχνικής και χειροποίητου και ψηφιακού σχεδίου και κινούμενων σχεδίων για να δημιουργηθεί μια σφιχτά συνδεδεμένη ακουστική εμπειρία.

 

& More (2022) | Tsz-wing Ho (HK) | 03:11 min
& More εμπνέεται από την αρχιτεκτονική του μουσείου M+ στο Χονγκ Κονγκ. Η ταινία μας αμφησβητει τον ορισμό ενός μουσείου, αντιμετωπίζοντάς το ως ένα αντικείμενο αυτό καθαυτό. Μέσα από ένα γεωμετρικό παιχνίδι σχημάτων και μορφών στο κτήριο του M+, εξερευνούμε τι κρύβεται στη βάση του υλικού μας κόσμου.

 

Choi Hung (2024) | Chung Yan Yu, Guo Yipeng, Wong Yuk Enid (HK) | 01:00 min
Το MTR είναι ένας από τα κύριος δικτυα μαζικης μεταφοράς στο Χονγκ Κονγκ. Ενώ το “Choi Hung” σημαίνει ουράνιο τόξο, είναι επίσης ενας κεντρικός ζωντανός στάθμός με έντονα χρώματα και υφές. Συνδυάζοντας τα δύο, επιθυμούμε να σας δώσουμε μια γεύση του υπόγειου μετρό στο οποίο βασίζονται οι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ καθημερινά.

 

Invade (2020) | Wong Man-sze (HK) | 05:33 min
Επιβλητικά θραύσματα κάρβουνου συγκρούονται και σπάνε δίνοντας την αίσθηση ότι βρίσκεστε παγιδευμένοι μέσα σε μια σκόνη. Βίντεο μουσικής για το κομμάτι “入侵” (Εισβολή) από τους more reverb – κυρίως φτιαγμένο με σκόνη κάρβουνου και συμπιεσμένο κάρβουνο.

 

Elephant in Castle (2021) | Florence Yuk-ki Lee (HK) | 04:45 min
Δημιουργήθηκε μέσα στο πλαίσιο δύο παράξενων ετών, το 2019 και το 2020, το Elephant in Castle απεικονίζει τις συναισθηματικές, αισθητικές και απτικές αντιδράσεις που έχει ο δημιουργός στο Χονγκ Κονγκ, την πόλη όπου μεγάλωσε.

 

Voices in My Head (2021) | Dreisty Gurung, Jiang BaoLin, Wu Chengyu, Felix Konerding (HK) | 03:34 min
Η ανθρώπινη φωνή είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που ακούμε και ένα από τα πρώτα πράγματα που ακούγονται από εμάς. Αυτή το ασπρόμαυρο αφαιρετικο κινούμενο σχέδιο επικεντρώνεται σε διάφορους ήχους που παράγει η φωνή και δημιουργεί ένα τοπίο εντυπωσιακών ήχων και εικόνων, χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό ψηφιακών και αναλογικών, 2D και 3D τεχνικών.

 

Hand (2021) | Tsz-wing Ho (HK) | 05:15 min
Ένας ατελείωτος συνδυασμός χειρονομιών, δημιουργεί γεωμετρικά σχήματα και αφηρημένα πρότυπα, όλα συνδυαζόμενα για να δημιουργήσουν ένα αλλόκοτο ταξίδι, με το τραγούδι “Sekktortjek Ft. Tone” του Mads Lindgren ως υπόκρουση.

 

One, Two, Three (2024) | Alex Bai (HK) | 01:00 min
Αυτή η ταινία παρουσιάζει υφές της πόλης, χρησιμοποιώντας κυκλικά και πλεκτά μοτίβα για να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενη κίνηση μεταξύ των τριών σημείων εστίασης που φαίνονται στη αρχή. Η μουσική συνθέτεται μέσω του MuseScore 4, ως μια ένδειξη του τίτλου one, two, three.

 

_ImEdge (2018) | Huang Xiaowen (HK) | 04:13 min
Αυτό το έργο επικεντρώνεται στα περιγράμματα των αντικειμένων και τους μετασχηματισμούς μεταξύ κάθε στιγμιότυπου μέσω της ανίχνευσης άκρων, για να εξερευνήσει διάφορες αβέβαιες καταστάσεις της μορφολογίας του εδάφους.

 

Darma (2023) | Tsang Hing Chor, Chan Ka Lam, Hung Kwan Yiu (HK) | 03:08 min
Εμφάνιση, ορμόνες, σεξαπίλ. Όταν κουραζόμαστε από όλα αυτά, αυτό που θέλουμε είναι να σπάσουμε, να κατεδαφίσουμε και να καταστρέψουμε. Με την τρελή τεχνικη του cut-out animation, αυτή η ταινία προσπαθεί να μας απελευθερώσει με τον ισχυρό ρυθμό του τραγουδιού και να αναζητήσει εκδίκηση σε έναν χαοτικό, αλλά μοναδικό κόσμο.

 

Where’s My Stress Ball (2020) | Or Chun Yiu (HK) | 01:15 min
Δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του κλειδώματος λόγω της πανδημίας του Covid. Πώς να μετατρέψετε μια στρεβλή κατάσταση σε κάτι παιχνιδιάρικο.

 

Serial Parallels (2019) | Max Hattler (DE) | 09:00 min
Αυτό το πειραματικό κινούμενο σχέδιο προσεγγίζει το δομιμενο περιβάλλον του Χονγκ Κονγκ από την έννοια του κινηματογραφικού φιλμ, εφαρμόζοντας την τεχνική της κινούμενης εικόνας στη φωτογραφική εικόνα. Η χαρακτηριστική αρχιτεκτονική της πόλης με της πολυώροφες πολυκατοικίες που καλύπτουν τον ορίζοντα αναπροσδιορίζεται ως παράλληλες σειρές κινηματογραφικών ταινιών: Σειριακά Παράλληλα.

 

Illumination (2024) | Jonathan Yi Shing Kan, Esme Chuyi Wang, Samson Pak Hang Wong (HK) | 01:00 min
Όταν η νύχτα έχει έρθει και τα φώτα εχουν αναψει, περιπλανιόμαστε σε έναν κόσμο που κυριαρχειτε από τα τεχνητά φώτα. Από τα εξωτερικά στα εσωτερικά, από τα neon των δρόμων στις οθόνες των υπολογιστών, οι ακτίνες αντανακλούν στον αμφιβληστροειδή μας μέσα από τον φακό των φωτογραφικών μηχανών. Μήπως δεν είμαστε αδέσποτα παιδιά που στοχάζουμε τις εικόνες μας σε αυτόν τον κόσμο των φώτων;

 

Divisional Articulations (2017) | Max Hattler (DE) | 04:33 min
Η επανάληψη και η παραμόρφωση κινούν αυτήν την αμφιταλάντευση μεταξύ του συνθέτη Lux Prima και του εικαστικού καλλιτέχνη Max Hattler, όπου θολή αναλογική μουσική και γεωμετρική ψηφιακή κινούμενη εικόνα συγκρούονται σε έναν ηλεκτρονικό κύκλο ανατροφοδότησης και προκαλούν συστάδες διαιρετικών αρθρώσεων στο χρόνο και στον χώρο.

 

Overheating (2023) | Jiin Chung, Lizzy Bovee, Yuna Tang, Nathan Yeom (HK) | 03:24 min
Το “Overheating” είναι ένα μουσικό συγχρονισμένο κινούμενο σχέδιο που εμπνέεται από την πορτογαλική λέξη “verão” (καλοκαίρι). Η ταινία απεικονίζει την αύξηση της θερμοκρασίας μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, προκαλώντας σφάλματα, κολλήματα, αστοχίες και δυσλειτουργίες. Λαμβάνοντας χώρα μέσα σε υλικό, αυτή η κινούμενη εικόνα προβάλλεται ως μέσο μετα-οπτικοποίησης.

Επιμέλεια:

Max Hattler

Καλλιτέχνης:

Huang Yifei, Dai Yutong, Li Zixian, Zhao Xu, Jaron Kuehmstedt, Kwan Lok Tung, Tse Hiu Yin, Wang Shuxin, Tsz-wing Ho, Chung Yan Yu, Guo Yipeng, Wong Yuk Enid, Wong Man-sze, Florence Yuk-ki Lee, Dreisty Gurung, Jiang BaoLin, Wu Chengyu, Felix Konerding, Alex Bai, Huang Xiaowen, Tsang Hing Chor, Chan Ka Lam, Hung Kwan Yiu, Or Chun Yiu, Jonathan Yi Shing Kan, Esme Chuyi Wang, Samson Pak Hang Wong, Jiin Chung, Lizzy Bovee, Yuna Tang, Nathan Yeom

Κατηγορία:

Special Screenings

Date:

Category: