CLASH
Το CLASH (2023) είναι ένα αφηρημένο βίντεο που αποτελούσε μέρος μιας site-specific εγκατάστασης με τίτλο “LEFTOVERS”. Δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας ένα I-phone και ένα σαρωτή 3D και εφαρμογή AR (Επαυξημένη Πραγματικότητα). Με αυτές τις εφαρμογές, η καλλιτέχνις αναδημιούργησε τα τρισδιάστατα μοντέλα διαφόρων γλυπτικών και ζωγραφικών συνθέσεων, τα οποία κατόπιν τοποθετήθηκαν η μία πάνω στην άλλη. Ο καλλιτέχνης χρησιμοποίησε το τηλέφωνο ως εργαλείο για να εισέλθει και να εξέλθει από το “λιμάνι” μεταξύ των πραγματικών φυσικών συνθέσεων και των δικών τους τρισδιάστατων αναπαραστάσεων. Κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας, δόθηκε μεγαλύτερη σημασία σε εκείνες τις λεπτομέρειες όπου τα glitch και τα τεχνικά προβλήματα, δημιουργούν έμία μάχη μεταξύ των ψηφιακών και των φυσικών μερών.