Scrolling Times
Ο Marshall McLuhan είχε δηλώσει ότι οι διαφημίσεις είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό στα έντυπα μέσα ενημέρωσης, ενσαρκώνοντας ευφυΐα και τέχνη που συχνά υπερβαίνουν την προζα. Αυτό το συναίσθημα επεκτείνεται στην ψηφιακή εποχή , όπου οι ειδήσεις και οι διαφημίσεις διαπλέκονται με φυσικότητα στις οθόνες των κινητών μας. Και εμείς, ως μια σύγχρονη ψηφιακή ανθρωπότητα, συνεχίζουμε να κάνουμε scrolling προς τον ατέρμονo άξονα για να διαβάσουμε και να καταναλώσουμε αυτές τις ειδήσεις, διαφημίσεις και περιεχόμενο. Καλώς ήλθατε στην εποχή του ψηφιακου scrolling. Το “Scrolling Times” εξερευνά αυτήν τη συνένωση, ζητώντας από το κοινό να πλοηγηθεί σε δύο οθόνες με αντίθετο περιεχόμενο μέσω του κινητου με scrolling. Αυτή η συνενωση αντικατοπτρίζει την καθημερινή μας κατανάλωση στα μέσα ενημέρωσης, όπου, για παράδειγμα, μια είδηση για την οικονομική άνοδο των ακινήτων μεταβαίνει γρήγορα σε μια διαφήμιση για πολυτελή διαμερίσματα. Εμπνευσμένο από το πλέγμα του Instagram, το “Scrolling Times” συμβολίζει την πολύπλοκη αλληλεπίδραση μεταξύ ειδήσεων και διαφημίσεων, φωτίζοντας τις παράδοξες δυνάμεις που υποκρύπτονται στη σύγχρονη κατανάλωση στα μέσα κοινωνικης δικτυωσης, όλα προερχόμενα από την μοναδική ασυνείδητη επαναλαμβανόμενη ενέργεια του “scrolling”.